Obsługa klientów w Urzędzie Miejskim w Gdańsku czasowo zawieszona

Obsługa klientów w Urzędzie Miejskim w Gdańsku czasowo zawieszona

W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i konieczność podjęcia działań ograniczających rozprzestrzenianie się koronawirusa od poniedziałku 16 marca Urząd Miejski w Gdańsku, wszystkie Zespoły Obsługi Mieszkańców oraz Jednostki Organizacyjne miasta zawieszają czasowo bezpośrednią obsługę klientów. Wyjątek stanowić będą: zgłoszenia zgonów oraz narodzin (wyłącznie w przypadku konieczności złożenia oświadczenia uznania ojcostwa), które będą realizowane w budynku Urzędu przy…

Obsługa klientów w Urzędzie Miejskim w Gdańsku czasowo zawieszona

W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i konieczność podjęcia działań ograniczających rozprzestrzenianie się koronawirusa od poniedziałku 16 marca Urząd Miejski w Gdańsku, wszystkie Zespoły Obsługi Mieszkańców oraz Jednostki Organizacyjne miasta zawieszają czasowo bezpośrednią obsługę klientów.

Wyjątek stanowić będą: zgłoszenia zgonów oraz narodzin (wyłącznie w przypadku konieczności złożenia oświadczenia uznania ojcostwa), które będą realizowane w budynku Urzędu przy ul. Nowe Ogrody 8/12 od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 – 14.00 oraz sprawy związane z pochówkiem na cmentarzach komunalnych zamkniętych i decyzje na sprowadzenie urny bądź trumny z zagranicy – realizowane przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni.

Ponadto rejestrowane będą wyłącznie pojazdy fabrycznie nowe po uprzednim umówieniu telefonicznym pod nr tel.: 58 323 69 28, 58 323 69 29 w ZOM nr 1, ul. Partyzantów 74.

Wszystkie umówione wcześniej spotkania i wizyty zostają odwołane.  

W pozostałych sprawach zalecamy kontakt elektronicznie w tym: pisma zwykłe, skargi wnioski o udostępnienie informacji publicznej mailowo na adres umg@gdansk.gda.pl, a wnioski wymagające podpisu – przez platformę epuap. https://www.gdansk.pl/kontaktgdansk/#!#pro

Pozostałe czynności będą załatwiane na podstawie wniosku złożonego pocztą tradycyjną za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Odpisy aktów i decyzje wysyłane będą również za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub pocztą elektroniczną.

Śluby już zaplanowane, odbędą się w ustalonych terminach. Apelujemy do Par Młodych o ograniczenie liczby gości biorących udział w ceremonii. Aktualnie nie umawiamy nowych terminów ślubów.

Ponadto jeśli chcemy uzyskać informacje jak załatwić sprawę, dowiedzieć się na jakim etapie jest załatwiana już sprawa albo toczące się postępowanie, proponujemy kontakt z Gdańskim Centrum Kontaktu dostępnym przez 24 godziny 7 dni w tygodniu za pośrednictwem maila kontakt@gdansk.gda.pl,  telefonicznie pod nr 58 52 44 500 lub przez portal internetowy https://www.gdansk.pl/kontaktgdansk/zglos. Wystarczy podać swoje dane, przedmiot sprawy lub wydział w którym toczy się postępowanie i kontakt zwrotny.

Wszelkie opłaty, w tym podatek od nieruchomości można dokonywać on-line za pośrednictwem strony https://oplaty.gdansk.pl/ oraz przez bankowość elektroniczną. Ponadto podatek od nieruchomości można wpłacać bez prowizji w kilkunastu placówkach banku PEKAO rozlokowanych na terenie Gdańska.

Wszystkie te zalecenia mogą stanowić pewną niedogodność – ale robimy to w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców.

Referat Prasowy
Urząd Miejski w Gdańsku


Opublikowano

przez:

Tagi: